
Cauți o agenție web de dezvoltare site hotel? Sau poate vrei să il creezi tu, dar nu știi cum trebuie să arate un site hotelier? Ai ajuns fix unde trebuie!
Chiar dacă nu sunt foaarte în vârstă, sunt de modă veche când vine vorba de a face o rezervare la un hotel. Nu îmi place să rezerv prin intermediul OTA-urilor sau al altor platforme terțe pentru că de obicei prețurile sunt mult mai mari, așa că mereu caut site-ul hotelului unde vreau sa merg.
Problema este că sunt foarte multe site-uri de hoteluri care nu au fost dezvoltate bine sau nu sunt eficiente, iar asta se întâmplă pentru că hotelierii nu înțeleg ce face ca un site să fie bun și de multe ori nici agenția de dezvoltare web nu este aleasă pentru portofoliu, ci pentru prețul mic.
Dacă ai nevoie de un website pentru hotel sau pensiune, acest articol o să arate cele mai importante lucruri pe care trebuie să le conțină.
Cuprins
- De ce este un hotel trebuie să aibă un site?
- Statistici despre site-uri pe care ar trebui să le știi
- Cum trebuie să arate un site pentru un hotel
- a. Interfața
- Design responsive
- Fotografii de calitate ale proprietății
- Timp de încărcare rapid
- b. conversie
- Motor de rezervare
- c. Pentru branding
- Social proof
- Postări pe blog
- Comunicate de presă/știri/actualizări
- O pagină pentru atracțiile turistice locale
- d. Pentru backend
- Unelte pentru SEO
- Unelte analitice
- Securitate
De ce este important pentru hotel să aibă un site?
Înainte să discutăm despre sfaturile și elementele esențiale ale site-ului hotelier, trebuie să răspund la una dintre cele mai comune întrebări – Hotelurile au nevoie de un site? Răspunsul este DA! Importanța unui site hotelier în lumea competitivă de astăzi este imensă! Nu este de ajuns să ai un cont pe Booking sau, și mai grav, să te marketezi doar pe Instagram.
Dacă un om are orice îndoială, oricât de mică ar fi, acesta intră pe Google și îți caută site-ul. De se întâmplă dacă hotelul tău nu are un site? Tu ai avea încredere să rezervi într-un loc străin doar in baza unor poze de pe Facebook?
Dar mai este ceva! Iată câteva beneficii ale unui site pentru hotelul tău:
Website-ul este marca hotelului
Un site spune multe despre o afacere. Și nu este diferit pentru hoteluri! Scopul principal al unui site hotelier este să le permită oaspeților (chiar și celor care nu au vizitat niciodată proprietatea) să simtă atmosfera și vibe-ul proprietății, fie prin conținut, imagini sau video.
Pur și simplu, oferă hotelului tău o platformă pentru a răspândi mesajul brandului și pentru a se conecta cu potențialii oaspeți.
Site-ul unui hotel este o sursă de comunicare și informare
Prin dezvoltarea unui website pentru hotelul tău vei oferi un canal prin care oamenii pot lua legătura cu tine. Cu toate acestea, când spun că este un canal de comunicare, nu mă refer doar la un formular de contact, o adresă de email sau un număr de telefon.
Poți furniza informații pe care ar putea dori să le știe prin intermediul blogurilor, comunicatelor de presă etc. Vom discuta aceste aspecte mai departe.
Dezvoltarea unui site hotelier generează vânzări directe
Un site este cea mai bună sursă pentru a genera vânzări directe sau rezervări directe, fără discuții! Mulți oameni tind să viziteze un site hotelier și să facă o rezervare chiar și după ce verifică pe un OTA. Așadar, hotelurile trebuie să profite de asta.
Fără a menționa că, atunci când site-ul tău are un motor de rezervare integrat, lucrurile devin mult mai bune.
Statistici despre site-uri de hotel pe care trebuie să le știi
Deși am menționat deja beneficiile unui site, vreau să includ și câteva statistici concrete.
Conform Graffiti9:
- 86% dintre vizitatori doresc să vadă informații despre ofertele afacerii când accesează pagina principală.
- 64% dintre vizitatori caută întotdeauna informații de contact.
- 52% dintre vizitatori caută și secțiunea „despre noi” a afacerii.
Ce trebuie să conțină site-ul unui hotel
Acum că am învățat despre importanța unui site pentru un hotel, să discutăm despre caracteristicile esențiale ale unui site bun.
Interfață
Design responsive
Conform unui raport, utilizatorii de internet cresc cu o rată de peste 7% (aproximativ 875.000 de noi utilizatori în fiecare zi). Și ghici ce, aproximativ 92% folosesc dispozitive mobile pentru a accesa internetul.
Fotografii de calitate ale proprietății
Următorul lucru (și unul dintre cele mai importante) pe care trebuie să-l ai în vedere pe site-ul hotelului tău sunt fotografiile. Folosește fotografii ale diferitelor tipuri de camere pe care le oferi, arată atmosfera, mâncarea, facilitățile etc.
Sfat prietenesc: Pune mereu fotografii autentice. Nu încărca imagini de tip stoc. De ce? Pentru că, dacă cineva face o rezervare după ce a văzut pozele tale și realitatea este complet diferită, asta poate afecta grav reputația ta.
Timp de încărcare rapid
Când vine vorba de cerințele unui site hotelier, timpul de încărcare este extrem de important. Motoarele de căutare, precum Google, folosesc timpul de încărcare a paginii pentru a stabili locul în rezultate. Deci, cu cât se încarcă mai repede, cu atât crești mai mult in ranking.
Pentru conversie
Motor de rezervare
Acum că site-ul tău are poze bune, un timp de încărcare rapid și un design responsive, este timpul să convertești vizitatorii în oaspeți.
Cum, te întrebi?
Site-ul tău trebuie să ofere posibilitatea de a face rezervări. Un motor de rezervare integrat este una dintre caracteristicile cruciale ale site-ului hotelier. Pe lângă asta, nu vei mai fi obligat să plătești comisioane inutile platformelor terțe, precum Booking.com
Pentru branding
Social proof
Un aspect important pe care nu îl poți ignora este importanța social media. De fiecare dată când vizitez un site hotelier, verific întotdeauna recenziile sau testimoniale așa că interacționează cu audiența de pe Facebook sau Instagram si convinge-i să lase review-uri hotelului tău. La fel și pe Google Maps!
Postări pe blog
Blogurile sunt una dintre caracteristicile subestimate ale site-urilor hoteliere. Hotelierii trebuie să înțeleagă că joacă un rol crucial nu doar în branding dar și în creșterea organică pe Google.
Comunicate de presă/știri/actualizări
Așa cum am menționat secțiunea de blog, site-ul tău trebuie să aibă o pagină pentru actualizări. Ține publicul la curent cu tot ce se întâmplă în hotelul tău.
De exemplu: Hotelul tău a făcut un parteneriat cu un restaurant cunoscut care va deschide un restaurant în incinta hotelului sau în apropierea lui. Nu ai vrea să răspândești vestea la un public mai larg? Evident, da! Aici intervine o astfel de secțiune.
O pagină pentru atracțiile turistice locale
Când vine vorba de branding, trebuie să faci tot ce se poate pentru clienții hotelului tău, Și unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face este să le prezinți atracțiile locale. Arată-le ce pot face dacă se cazează în hotelul tău, pentru că nimeni nu vrea să stea tot concediul închis în hotel.
Pentru backend
Unelte pentru SEO
Există mai multe unelte disponibile pe internet care te pot ajuta în optimizarea SEO pentru hoteluri, iată câteva opțiuni pe care le folosim și noi pentru clienții noștri:
Tool-uri pentru date analitice
Un alt aspect important pe care trebuie să îl ai în considerare este monitorizarea și îmbunătățirea performanței site-ului tău. Iată câteva dintre ele unelte care te pot ajuta:
Securitate
Securitatea site-ului tău trebuie să fie pe primul loc, indiscutabil. Nu poți compromite datele tale și ale oaspeților. Iată câțiva pași pe care trebuie să-i faci pentru a asigura securitatea site-ului:
- Site-ul tău trebuie să folosească un certificat SSL
- Apelează la un host web sigur
- Înregistrează accesul utilizatorilor și privilegiile administrative
- Limitează încercările de autentificare
- Schimbă setările implicite ale CMS-ului
- Efectuează backup-uri de rutină ale site-ului
- Utilizează un firewall
Concluzie
Așa cum am spus la început, a avea un site nu este suficient. Trebuie să înțelegi ce face un site hotelier bun. De asemenea, trebuie să te asiguri că site-ul este actualizat conform nevoilor și dorințelor oaspeților tăi.